אמיר חצרוני על ההפסד לחנות הפיצוחים: המדינה צריכה להתחסל

חצרוני: "הם רק שכחו שהעם היהודי המפוקפק מורכב לא רק מאינטלקטואלים שיכולים לזכות בפרס נובל אלא גם ממוכרי פיצוחים עם שמונה שנות לימוד ביום טוב"
ישראל פרייא | תמונות: פייסבוק 4 Comment on אמיר חצרוני על ההפסד לחנות הפיצוחים: המדינה צריכה להתחסל

"הצדק לא נעשה, אבל ללוד אין תקווה, ולמדינת ישראל אין עתיד. באלו נתנחם", מגיב חצרוני על הפסדו • סירוב חנות בלוד למכור לפרופסור הפרובוקטיבי פולי קפה, הפכה למשפט ראווה, רווי רגעי הומור

צילום: פייסבוק
חצרוני: "הם רק שכחו שהעם היהודי המפוקפק מורכב לא רק מאינטלקטואלים שיכולים לזכות בפרס נובל אלא גם ממוכרי פיצוחים עם שמונה שנות לימוד ביום טוב"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סביר להניח שהפרופסור אמיר חצרוני לא יאהב שנקיים בהפסד המשפטי שלו את צו ההלכה להרבות בשמחה בימים אלו, אך נוכח התביעה המוזרה שהגיש – כמו גם פסק הדין המלא קטעי צחוק והומור – קשה להתייחס ברצינות רבה במיוחד, למי ששכלל את הפרובוקציה לאומנות.

ובכן, תחילתו של הסיפור בקיץ האחרון, עת ביקש הפרופסור לרכוש מעט פולי קפה ב'פיצוחי כהן ובניו' בלוד. בעלי המקום, שהכירו את דעותיו השנויות במחלוקת על-גבול-קונצנזוס מוקיע, סירבו למכור לחצרוני, וזה בחר לתבוע אותם בגין אפליה על רקע דעותיו האסור ע"פ חוק.

מיומנויות התקשורת של הפרופסור הפרובוקטיבי לא נתנו להזדמנות שכזאת לחמוק תחת ידם. ככל שיום המשפט התקרב, הוסיף הלה אמירות נחרצות, התראיין לכלי התקשורת, והצליח להציג דרמה של ממש לקראת התביעה המכוננת: פרופסור אמיר חצרוני נגד 'פיצוחי כהן ובניו'.

"המעריצים מתחילים לזרום. נשארו מקומות אחרונים. בואו בהמוניכם לבית משפט השלום בכפר סבא-רחוב הטחנה 5", כתב בבוקר המשפט, תוך שהוא משתף גם בתכניותיו לאחר הדיון: "אמריא לעוד סיבוב הרצאות אנטי ישראליות מצליח".

אמיר חצרוני

בתום משפט "צבעוני" למדי, בו נחקר חצרוני ע"י ב"כ הנתבעים דקות ארוכות, דחה בית המשפט את תביעתו, ואף חייבו לשלם 6000 הוצאות משפט לחנות הפיצוחים. "לא הבנתי את ההבחנה הדקיקה שהתובע עשה בין "קוף אפריקאי" או ביטוי דומה לבין ביטויים שהוא מודה בהם, כגון "עודפי ייצור של רוסים, ערבים ויהודים ממוצא אפריקאי", כתבה השופטת על חילופי הדברים בחנות הפיצוחים, "כל הביטויים אינם מסוג הביטויים שבריות המכבדות את עצמן או את זולתן יאמרו".

ואיך הפרופסור מתמודד עם ההפסד הצורב? "מעבר לאבסורד שבהעדפת מוכר פיצוחים על פרופסור מהבולטים בתחומו בעולם, גם כאשר לפרופסור ישנה הקלטה התומכת בגרסתו וברור מעל לכל צל של ספק שהוא לא רואה את מוכר הפיצוחים ממטר – תוצאות המשפט הן ההוכחה הכי טובה מדוע מדינת ישראל במתכונתה הנוכחית צריכה להתחסל", לא פחות.

אמיר חצרוני

הוא המשיך, "אין לי ספק שכוונותיהם של אבות האומה היו טובות. הם האמינו שכדאי לרכז גאונים יהודים כמוני במקום אחד על מנת שנפרה זה את זה. הם רק שכחו שהעם היהודי המפוקפק מורכב לא רק מאינטלקטואלים שיכולים לזכות בפרס נובל אלא גם ממוכרי פיצוחים עם שמונה שנות לימוד ביום טוב. בטיפשותם, חוקקו אבות האומה את חוק השבות והזמינו לבנטינים עם פה ג'ורה וסבתא יהודיה לעלות. את התוצאה הקטסטרופלית אפשר לראות בנתיבות, אופקים, ירוחם וגם בלוד – עיר הרכבות והכספומטים. קשה להאמין שמי שאומר את האמת הפשוטה הזו על הערים המיותרות האלו נחשב ל"פרובוקטור".

ויש לו גם מסר "למוכרי הפיצוחים בערי הפיתוח הכושלות כדאי לדעת שבכל פעם שאני נכנס לחנויותיהם אני מגיע עם מכשיר הקלטה פתוח. גם אם בבית המשפט בכפר סבא לא נעשה צדק – ייתכן שבעל זאת במחוזי בפתח תקווה הצדק ינצח – במיוחד אם עד הערעור תהפוך ישראל ממדינת סעד יהודית לבנטינית למדינת כל אזרחיה בסגנון אירופאי".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    פרופסור מסכן,
    אל תכנס ל"ערים כושלות" שבהן גרם אנשים נחותים שמעליבים אותך. אל תכנס ל"ערים מפותחות" שבהן חיים מכירים שלך שמתביישים ממך. אל תכנס לישראל שכל אזרחיה מלגלגים עלך. אל תכנס לארצות אנטישמיות שתושביהן בזים בך כי אתה יהודי. לך לאנטרקטיקה לנאום מול פינגווינים. אין לך קהל אחר. תשלים עם זה.

  2. 1

    מי שיכול ליצור קשר עם חצרוני מוזמן להגיד לו שאני מוכן לספר אותו בחינם מה ניראה לבנ'א שכביכול אמור להיות פרופסור' שמתהלך עם הדבר הזה על הראש…..
    וחוצמזה טוב שהוא לא בישראל!!!